PREGUNTES FREQÜENTS

En aquesta pàgina trobaràs resposta a molts dels teus dubtes sobre enviaments, devolucions i alguns avantatges de la targeta club. Per a mes informació sobre horaris i ubicació consulta les nostres botigues. Si vols mantenir-te informat sobre Via Moda, subscriu-te al nostre newsletter o segueix-nos a xarxes socials.

ENVIEU COMPRES A DOMICILI?

Oferim aquest servei, en aquells casos on no puguem entregar el retocs sobre un peça el mateix dia o quan el client conegui quin article vol però li resulti impossible venir a buscar-lo.

SÓN GRATUITS ELS RETOCS?

Si ets titular de la targeta Via moda i el descompte en la peça és igual o inferior al 20%, el retoc és 100% gratuït (fins a un màxim de dos retocs per article i en cas de superar aquest nombre de retocs, Via Moda assumirà el cost dels dos més cars).

QUAN TRIGUEU EN ENTREGAR UNS RETOCS FETS?

Oferim la possibilitat de realitzar retocs “express” per als nostres clients (en molts casos per recollir-los el mateix dia i durant el cap de setmana) i en cas que ens sigui impossible, els hi enviem a domicili a ports pagats, és dir, assumits per Via Moda, quan el valor de la peça és superior a 100€.

VENEU PER INTERNET?

Actualment encara no, però està previst que en breu puguem oferir aquest servei als nostres clients.

FRANQUICIES PER A VIATGERS EXCEMPTES DE DECLARAR A DUANA?

Les franquícies per viatgers resten exemptes de declarar a duana, fins a un valor de 900€ màxim per persona.

ÉS POSSIBLE REBRE INFORMACIÓ PERIÒDICA AL MEU EMAIL AMB LES DARRERES NOVETATS I OFERTES DE VIA MODA?

Pots subscriure’t a la nostra newsletter introduint el teu correu electrònic a l’apartat «Newsletter» de la web. Rebràs les últimes novetats, promocions i esdeveniments de Via Moda.

DEVOLUCIONS?

El termini de devolució de qualsevol article adquirit a les botigues Via Moda, és de 30 dies naturals des de la seva data d’adquisició amb un val de compra.

Només seran acceptades aquelles devolucions de producte, amb l’etiqueta original de l’article, en perfecte estat, sense haver estat utilitzats, sense haver estat rentats, sense estar deteriorats i acompanyats del tiquet de compra associat.

Per raons d’higiene evidents, Via Moda serà particularment estricta sobre les devolucions de roba interior i banyadors, dels quals no s’acceptaran canvis o devolucions.

No ha trobat resposta?

Contacti amb nosaltres mitjançant el següent formulari:

Obrir chat
Necessites ajuda?
Hola 👋 Et podem ajudar?
Utilitzarem aquestes dades exclusivament per atendre la teva sol·licitud. No compartim aquestes dades amb tercers, i en la nostra política de privacitat trobaràs informació addicional sobre aquest tractament, i sobre la manera d'exercir els teus drets d'accés, rectificació i supressió, entre altres. En prémer el botó "Obrir chat" declares haver llegit i acceptar els termes i condicions de l’avís legal.