COMPRA DES DE CASA

Gaudeix d’un experiència de compra FÀCIL, RÀPIDA, CÒMODA però sobretot SEGURA

– Aquest servei, de moment, només estarà disponible al Principat d’Andorra i Espanya –

LA TEVA COMPRA A CASA EN 3 SENZILLS PASSOS:

PAS 1 – Fes clic al següent botó i omple les dades del formulari

(si ho prefereixes, també podràs trucar-nos al telèfon d’Atenció al Client +376 879222 o directament al número de WhatsApp de cada una de les nostres botigues i estarem encantats d’ajudar-te)

PAS 2 – Un assessor de moda et contactarà

i t’oferirà via telèfon/WhatsApp la millor selecció del que necessites.

PAS 3 – Gaudeix dels avantatges que t’oferim amb la teva compra.

Et trobem a faltar i ja tenim la solució per tornar a estar a prop teu!

1. ENVIAMENTS

Els terminis d’entrega de les comandes seran de 24 a 48ha Andorra i de 3 dies hàbils per Espanya, una vegada efectuat el pagament dels productes encomanats. En el cas que no es pogués complir el termini indicat, Via Moda contactarà amb el client per informar sobre el nou termini d’entrega. En qualsevol cas, l’endarreriment o l’anul·lació de la comanda no donarà dret al client a exigir cap tipus d’indemnització.

El cost dels enviaments serà gratuït per entregues a les parròquies d’Andorra la Vella i Escaldes-Engordany al Principat d’Andorra i a Espanya, per a compres superiors a 100€. Per la resta de parròquies serà gratuït per comandes superiors a 40€, i si l’import és inferior a 40€, el cost de l’enviament serà de 4€ (IGI inclòs). Per a Espanya, si la compra és inferior a 100€, el cost de l’enviament serà de 10€ (IGI inclòs).

2. FORMA DE PAGAMENT

La seva targeta bancària (crèdit/dèbit), li permetrà pagar de forma ràpida i segura les seves compres per internet. El pagament es realitzarà mitjançant un enllaç enviat per email o Whatsapp (Paylink o TPV Crèdit Mail), que anirà connectat amb un TPV virtual a portals d’entitats bancàries andorranes.

Aquells clients que disposin de garantia bancària amb una targeta de pagament a crèdit Via Moda, també podran efectuar el seu pagament a través d’aquesta modalitat.

3. SEGURETAT I HIGIENE

Seguint les mesures indicades per les autoritats andorranes de contenció de la Covid-19, Via Moda, ha adaptat els seus protocols interns i externs per tal de minimitzar al màxim el risc de contagi.

A part de les habituals mesures basades en l’ús de guants, mascaretes, distància prudencial de seguretat entre persones, etcètera,… Via Moda ha adoptat un procediment innovador que mitjançant un tractament d’ozó, desinfecta 100% els articles, tant els que lliurarem a domicili com tots aquells que alguns clients ens hagin pogut retornar.

4. DRET DE DEVOLUCIÓ

El termini per poder fer una devolució o canvi d’articles adquirits sota aquesta modalitat, serà de 15 dies des de la data de compra. El client haurà d’enviar un e-mail a aclient@viamoda.ad per sol·licitar la devolució o canvi, i un cop autoritzada, Via Moda gestionarà la recollida dels articles que es vulguin retornar. El cost de la recollida, serà sense càrrec.

En el cas d’una devolució i sempre que aquesta no superi els 15 dies des de la data de compra, Via Moda garantirà el reemborsament amb la mateixa modalitat de pagament amb que es va efectuar la compra (sigui amb abonament a la targeta bancària o a la targeta de crèdit Via Moda). Si es supera el límit de 15 dies, l’abonament s’efectuarà mitjançant l’emissió d’un val de compra sense caducitat.

5. ATENCIÓ AL CLIENT

Per a possibles incidències amb productes, el client haurà de contactar per email amb el Servei d’Atenció al Client Via Moda (horari: dilluns a divendres: 9:00 a 13:00 – 15:00 a 19:00, telèfon i whatsapp: +376 879222, email: aclient@viamoda.ad) indicant-hi una breu descripció del problema i també podrà adjuntar-hi fotos si considera que poden facilitar l’explicació anterior.

Un cop aprovada la devolució, el client haurà de fer l’enviament seguint les instruccions que se li comuniquin. Via Moda assumirà les despeses de recollida al domicili, sempre que la causa de l’anomalia sigui un defecte de fabricació i no un ús incorrecte del producte, així com les despeses de l’enviament del producte substitutiu.

Si no es pogués substituir l’article per falta d’existències i el client no estigués interessat en cap altre article, se li retornarà l’import del producte defectuós.

Gràcies per la confiança!

#VIAMODAATTITUDE

Obrir chat
Necessites ajuda?
Hola 👋 Et podem ajudar?
Utilitzarem aquestes dades exclusivament per atendre la teva sol·licitud. No compartim aquestes dades amb tercers, i en la nostra política de privacitat trobaràs informació addicional sobre aquest tractament, i sobre la manera d'exercir els teus drets d'accés, rectificació i supressió, entre altres. En prémer el botó "Obrir chat" declares haver llegit i acceptar els termes i condicions de l’avís legal.