campanya “cashing light” de tatras fall / winter 2020

Tatras ha presentat una campanya publicitària a l’aire lliure, plena de sol, cel i fins i tot mar. Titulada “Chasing Light” i amb l’objectiu del fotògraf Noah Dillon del col·lectiu creatiu Hot Mess, la campanya és un antídot calmant per als sentiments encoberts que podrien venir junts amb l’aïllament i distanciament social per la pandèmia.

La marca es va fundar al Japó el 2006 i és coneguda pels seus teixits tècnics d’alt rendiment i alta qualitat procedents d’Itàlia, Tatras fa que la seva roba exterior de gamma alta sigui perfecte a Andorra. Les seves peces estan dissenyades per protegir-nos del fred i per entorns de baixa temperatura.

En la campanya de Tatras, la fotografia presenta trampes de set basades en la natura en forma de postes de sol magníficament graduades, entorns rocosos, vents artísticament feixucs i aventures aquàtiques humides i salvatges i llacs idíl·lics. Dillon capta l’energia dels elements (i dels models) en fotogrames congelats que comuniquen una sèrie d’emocions, des de l’exploració fins a l’il·lusió passant per moments de descans i contemplació. Expansives però no excessivament conceptuals, les imatges equilibren infinitat d’elements sense perdre de vista les estrelles reals de la campanya: les jaquetes i tallavents estilitzats però acollidors, que ofereixen una gamma de colors i acabats de moda.


Tags:
, ,


Obrir chat
Necessites ajuda?
Hola 👋 Et podem ajudar?
Utilitzarem aquestes dades exclusivament per atendre la teva sol·licitud. No compartim aquestes dades amb tercers, i en la nostra política de privacitat trobaràs informació addicional sobre aquest tractament, i sobre la manera d'exercir els teus drets d'accés, rectificació i supressió, entre altres. En prémer el botó "Obrir chat" declares haver llegit i acceptar els termes i condicions de l’avís legal.